Tradiční formát televizní soutěže se stal předlohou pro první reklamu naši online pojišťovací služby RIXO.cz. Soutěž s názvem „Pojištění správně“ zábavnou formou poukazuje na rozdíly mezi klasickým pojištěním a novou online službou.

Smlouvy zdarma zkontrolujeme a doporučíme lepší

Vysíláme do světa jasnou zprávu o tom, jak chceme, abychom bylo lidmi vnímáni. „Jsme první online službou svého druhu na českém trhu a potřebujeme, aby klienti j pochopili, co jim nabízíme a v čem jsme jedineční,“ vysvětluje Ondřej Hlásek, CMO RIXO.cz a dodává: „Díky pokročilým technologiím umíme klientům zdigitalizovat jejich pojistné smlouvy, zkontrolovat a doporučit lepší. Jednou pro vždy tak budou mít ve svých pojistkách pořádek.

Za kreativním nápadem a supervizí stojí agentura WMC Grey v čele s Davidem Sudou. „Když se řekne ‚pojistky‘, spoustě z nás naskočí husí kůže. RIXO.cz nás ale zaujalo svou jednoduchostí, se kterou všechny ty otravné a pracné záležitosti vyřeší za nás. Proto jsme se rozhodli ukázat, že s touto službou může být i řešení pojistek jednoduché. A věděli jsme, že musíme být zároveň hodně výrazní i jasně srozumitelní,“ shrnul kreativní ředitel David Suda. Celý koncept demonstruje jednoduchost služby RIXO.cz na formátu lehce absurdní televizní soutěže, ve které se zápolí v řešení problémů, které lidé při řešení pojistek zažívají.

Nesmělý hlavní hrdina vítězí díky aplikaci RIXO.cz

Do hlavní role byl obsazen scénárista, režisér a frontman kapely Midi lidi Petr Marek. Reklamu v produkci Armada Films režíroval zkušený Tomáš Řehořek.  „Aby fungovala absurdita konceptu, cítil jsem, že hrdina musí být nesmělý sympaťák, který jakoby se v soutěži objevit tak trochu omylem. Věděl jsem, že Petr Marek dokáže tuto charakteristiku 100% naplnit,“ vysvětluje Řehořek. 

Jsme online pojišťovací služba, která zajistí, že jsou naši klienti vždy správně pojištěni. Klademe si za cíl správu pojištění zjednodušit, zpřehlednit a zefektivnit.